9 d’abr. 2020

COM VIURE SENSE TU

G  D  G  D  (x2)

                               G                    D             
Et vas oblidar un petit detall
                                     G                             D         
No em vas explicar com viure sense tu
                                    G                       D             
I ara vius molt lluny i jo miro amunt
                                           G                             D             
Per aixugar-me els ulls i deixar de pensar:

                     A                     B-               G 
No sé on vaig si no caminem plegats
                          A                          B-            G    
Res té sentit si no estàs aquí amb mi
                         A                   B-  A   G  F-  E-          
No vaig tenir l'oportunitat de dir-te que...

                                            G                               D             
Amb la bossa a la mà i creuant el passadís
                                  G                             D             
em vas dir "fins ara", però allò volia dir
                            G                               D             
Que no tornaries, que allò era el final
                                G                      D             
Vas tancar de cop i des de llavors...

                     A                     B-               G 
No sé on vaig si no caminem plegats..

             D                 G                 B-            A            
Adéu, adéu, adéu, adéu, adéu, adéu (x8)

                               G                    D             
Et vas oblidar un petit detall
                                     G                             D         
No em vas explicar com viure sense tu

Judit Nedderman





Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Deixa el teu comentari!