10 de maig 2017

CANT DEL BATRE

Una xica me ho ha dit, una xica me ho ha dit,
que li pose la mà al ventre.
I al punt de la mitja nit, i al punt de la mitja nit
quan estiga de bon temple,
quan estiga de bon temple, quan estiga de bon temple,
una xica me ho ha dit.

Una xica m'ho ha dit, una xica m'ho ha dit
que li posi la mà al ventre.
Al punt de la mitja nit, al punt de la mitja nit
quan estigui de bon temple.

Una xica m'ho ha dit, una xica m'ho ha dit
que li posi la mà al ventre
quan estigui de bon temple.

La xica que no s'ho torqui, la xica que no s'ho torqui,
ella corre un gran perill.
I és que se li faci costra, i és que se li faci costra
i se li tapi el clevill

la xica que no s'ho torqui, la xica que no s'ho torqui
ella corre un gran perill
que se li tapi el clevill.

L'assot i la ferradura,
la ferradura i l'assot
fan la palla més menuda
i porten lo rossí al trot.
(x2)

Jo no cante per la veu, jo no cante per la veu
ni tampoc per la seguida.
Cante per un amic meu, cante per un amic meu
que per mi daria la vida.

Jo no canto per la veu, jo no canto per la veu
ni tampoc per la seguida.
Canto per un amic meu que per mi daria la vida.

L'assot i la ferradura...
(x3)

Roba Estesa






Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Deixa el teu comentari!